  • Data: 2018-09-19 21:25:36
    Temat: Re: jak ekologicznie zniszczyć dokumenty? Lekki OT
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > Wszystko da się spalić, tyle że nie wolno.
    > Na działce i na gumnie.
    "Nie wolno" to ognia otwartego palić.Taka bezdenna beczka nie jest ogniem
    otwartym,bo go nie widać.Jednak palenie papieru to problem.Zenek zapodał dobry
    pomysł z kompostem.jeszcze jakby jakiegoś nawozu azotowego(gnojówka też może
    być) i wody nie żałować,to by to szybko poszło.Tylko trzeba mieć działkę...
    Moje doświaczenie z paleniem: u zięcia każdy dostał "deputat".Każdy musiał
    utylizować też około 200 kg łaskotliwych danych.No i teść palił.miałem kocioł
    na groszek, więc próbowalem na ruszt.Tyle, że każdy segregator trzeba było
    otworzyć i powolutku, z luzikiem, żeby nie zadusić...Prawie z miesiąc się
    pieprzyłem.Teraz zabierają do firmy z licencją i jakąś wielką niszczarą,
    potem belują- i w świat.Podobnie tego nie palą.