  • Data: 2017-09-22 13:41:53
    Temat: Re: jak oczyscic kanałwentylacyjny ?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 września 2017 08:46:28 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]

    A i owszem, czyściłam takie cóś. Komin był porządny, 24x24, a gniazdo miało jakiś
    metr głębokości.Przez jakieś 20 lat.dlatego wszystkim polecam kratki.Również na
    dymowe.
    Podpalania bym nie polecał.Tez próbowałem- wprawdzie nie skończyło sie spaleniem
    strychu, ale było blisko.Ale ja głupi paliłem od dołu.Ale teraz to i od góry bym nie
    ryzykował.
    Najbezpieczniejszy sposób to wyciąganie tego chrustu na długim haczyku, raczej od
    dołu.Ale nie tylko patyki tak będą, to maska p-pyłowa koniecznie, a czasem i
    kombinezon sie przyda...
    Ale najpierw radzę pozatykac wszystkie kratki, a potem do wszystkich trzeba zajrzeć.
    Syf będzie wszędzie.
    pozdro.abomito