    From: "e-zop" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak pozbyć się wylgoci
    Date: Sun, 26 Apr 2009 23:14:03 +0200

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gsleak$i14$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam,
    > Jeden z rogów mojej altanki, to słupek wymurowany i otynkowany.
    > Nie wiem co jest powodem, że podchodzi wilgocią.
    > Brak izolacji poziomej, czy wylewka jest powyżej izolacji (jeżeli jest
    > izolacja).
    > Jest tam rura spustowa z rynny.
    > Teraz jest taki efekt, jaki widać na zdjęciach.
    > http://picasaweb.google.com/kkrycha/MokrySUpek04#
    > Odnawiam elewację altanki i chciałabym coś zrobić, aby pozbyć się tego
    > liszaja na murze.
    > Może potraktować ten murek szkłem wodnym?

> [...]

    To robi sie tak: zdziera stary tynk, naklada nowy - szczelny, nawierca sie 1
    otwor, lub 2, mocuje pakery, bierze sie zwykla towociarke, zywice epoksydowa
    o niskiej lepkosci ( Pionki ), przeznaczona do injekcji, i wstrzykuje sie to
    pod cisnieniem, na wysokosci gruntu. Potem sie czeka, az slupek wyschnie (
    np:6 mies, albo 1 rok) i jesli to konieczne ( moga sie wykrystalizowac sole,
    ktore wniknely w material slupka wraz z woda ) to sie tynkuje na nowo.