  • 131. Data: 2014-07-17 22:27:49
    Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.07.14 10:52, FEniks pisze:

    > łączy nam nie poprzegryza.

    Po jakiemu to?

    --
    collie

  • 132. Data: 2014-07-17 22:34:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.07.14 22:06, Ikselka pisze:

> [...]
    > obeznany ze wszystkim wewnątrz, tak jak na zewnątrz domu. Dlatego planowo
    > wpuszczam młdszego psa wieczorem do domu na pół godziny (stary już nie może
    > wejść na schody) - pies wie, że dostanie tu od razu smakołyk, co też się
    > zawsze dzieje, po czym robi obchód domu i wita się z kotami, zachowując się
    > bardzo grzecznie; po zrobieniu obchodu i zabawie z kotami kładzie się w
    > jednym ustalonym miejscu w przedpokoju na kocyku, który od początku jest
    > tylko jego. Po półgodzinie daję hasło do wyjścia (tzn na karmienie) - pies

    Człowiek może wyjść zw wsi, ale wieś z człowieka nigdy.

    --
    collie

  • 133. Data: 2014-07-17 22:51:03
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.07.14 19:58, wolim pisze:

    > nie oceniałbym w ten sposób kolegi Colliego, wszak w ogóle go nie znam.

    To widać, collie - nieodmienne.

    > Ja, dla przykładu, nigdy nie zgodzę się aby pies mi do domu wchodził.

    Kup sobie świnię, której tym bardziej nigdy się nie zgodzisz. Psy zostaw
    miastowym.

    > Pies może być ale na dworzu

    Na dworze.

    > Niektórzy znajomi twierdzą, że jestem barbarzyńcą

    Po tych paru Twoich słowach tu widać, iż mają rację. Ale dla Ikselkopodobnych
    pewnie jesteś swój chłop. Dosłownie.

    --
    collie

  • 134. Data: 2014-07-18 13:55:04
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-07-17 22:27, collie pisze:

    > Po jakiemu to?

    Po polsku. A na jaki ewentualnie przetłumaczyć? :)

    Ewa

  • 135. Data: 2014-07-18 14:27:27
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał

    > Po jakiemu to?

    Źle trafiłeś.
    Powinienes sie udzielać na grupie pl.sci.filologia

    --
    Tomasz

  • 136. Data: 2014-07-18 17:10:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.07.14 13:55, FEniks pisze:

    > Po polsku.

    E tam. Wygląda mi na pyrlandzki.

    A na jaki ewentualnie przetłumaczyć? :)

    No, na polski. Chociaż lubię pyry. ;-)

    --
    collie

  • 137. Data: 2014-07-18 23:23:34
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-07-18 17:10, collie pisze:

    > E tam. Wygląda mi na pyrlandzki.

    A to nie wiem, tym akurat nie dysponuję.

    Ewa

  • 138. Data: 2014-07-19 13:02:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Jul 2014 22:34:42 +0200, collie napisał(a):

    > Człowiek może wyjść zw wsi, ale wieś z człowieka nigdy.

    To zrób coś z tym.

  • 139. Data: 2014-07-19 13:03:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Jul 2014 22:51:03 +0200, collie napisał(a):

    > Na dworze.

    Korektor z Wiki?

  • 140. Data: 2014-07-19 15:25:28
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2014-07-17 22:51, obywatel collie uprzejmie donosi:

    > Na dworze.

    Na polu.