  • 1. Data: 2014-07-06 18:36:48
    Temat: Lipy nie kwitną
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Mam około 70 lip z tego w tym roku kwitną 3
    Co może być powodem?
    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-07-06 20:21:00
    Temat: Re: Lipy nie kwitną
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Jul 2014 18:36:48 +0200, SJS napisał(a):

    > Mam około 70 lip z tego w tym roku kwitną 3
    > Co może być powodem?

    ALBO 67 sztuk kwitnie wcześniej niż te 3 i pąki im wymarzły podczas
    przymrozków, ALBO masz lipy drobnolistne, które wykazują się przemiennym
    kwitnieniem, czyli kwitną co drugi rok (oczywiście to niekoniecznie stałe
    zjawisko, może być tylko okresowe, a im starsze drzewo, tym bardziej jest
    widoczne to przemienne kwitnienie) no i właśnie te 63 nie zakwitło, a tylko
    3 akurat kwitnąć zechciały.

  • 3. Data: 2014-07-07 08:31:50
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-07-06 20:21, Ikselka pisze:

> [...]
    > widoczne to przemienne kwitnienie) no i właśnie te 63 nie zakwitło, a tylko

    Większość to szerokolistna
    Dużo suchych gałęzi i gałązek w tym roku
    Miodu mało
    Próbuję zasiedlić kószkę /kuszkę/
    To samo zjawisko z lipami w okolicy
    Chyba przemarzły wiosną
    Od dwóch dni w pasiece pachnie...miodem.
    Może spadź?
    Od dawna nie widziałem aby latały o zmierzchu a wczoraj latały jak
    podczas rabunków ale ... gdzieś indziej.
    Sprawdzę.
    Duże straty w pszczołach zimą w okolicy.

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.