  • Data: 2012-10-07 12:27:22
    Temat: Re: jak ułatwić pracę przy układaniu dużej terakoty
    Od: "Henryem" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:00a1fc5e-ad61-435e-9ec1-ce6a67532285@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 6 października 2012 19:15:01 UTC+2 użytkownik Henryem
    napisał:
    > Witam trudniących się układaniem terakoty, czy któryś z Was spotkał się z
    > systemem Tuscan Leveling System lub podobnym ale u nas na polskim rynku?
    > Czym można było by to zastąpić.

    Raczej nie zastąpisz. Myk w paskach takich jak do ściągania kabli tylko z
    innym zakończeniem i tym dinksie od góry. Wychodzi z fotek że pasek jest
    jednorazowy a dinks wielokrotnego użycia.

    Jest jeszcze taki system http://www.atrplastics.com.au/ też na zasadzie
    traconego elementu.
    Generalnie nie chodzi mi o szybkość układania tylko o równą powierzchnię bez
    schodków.