  • Data: 2017-09-04 14:01:39
    Temat: Re: jak wzmocnić strop nad garazem?
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-21 o 10:44, uciu pisze:

    > Olać to czy to wzmacniać? Kierbud mówi, że trudno, że nic nie bedzie.

    Może po prostu odprężyło i już nie będzie wędrować dalej
    Obserwacja naoczna, czy mazanie kredkami do najdokładniejszych nie należy.
    Mój kierbud polecił mi wyciąć wzdłuż pęknięcia kilka poprzecznych rowków
    i wkleić tam na gips szybki szklane. Jak szkło pęknie, to znaczy, że
    pracuje i się należy cos z tym robić, jak nie pęknie, to olac. U mnie
    szybki nie pękły i śpię spokojnie.

    A tę wodę to bym wyeliminował.

    --
    viktorius