    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaka lampa LED
    Date: Mon, 04 Jan 2016 22:05:08 +0100

    moja żona uparła się że ma być żyrandol. ładny jest, więc mogę go
    napakować diodami. 3 paski diod 57cośtam wystarczyły, aby w kuchni było
    jasno. jasno, ale jak dlamnie sufit był smutny i markotny. więc sufit
    doświetliłem jeszcze paskiem 2835. niby jest fajnie. znaczy dla naszego
    oka jest fajnie, ale aparat pokazał prawdę. oświetlenie jest punktowe,
    żre dużo energii(naście wat) żeby świecić zalediwe przyzwolicie

    http://files.tinypic.pl/i/00742/vk0m1734qvug.jpg

    reszta tego co na fotkach, to tymczasowe DIY, dla zabawy, w oczekiwaniu
    na lepsze diody.
    to ma ok 3.5 metra
    http://files.tinypic.pl/i/00742/9acthuznc897.jpg
    więc smiało można powiedzieć że jest rozproszone. 18+18wat. dwa kolory.
    córka powiedziała że chce słoneczko. więc jest:
    http://files.tinypic.pl/i/00742/167kq1h6cj7x.jpg
    a w przedpokoju pojechałem po najniższej lini oporu:
    http://files.tinypic.pl/i/00742/atnflr20g7m3.jpg
    Niemniej widać że zdjęcia są jaśniejsze. bo? Bo światło jest bardziej
    rozproszone. I to mocno zalecam. w moim warsztaciku, mam 5metrowych
    pasków na suficie. jakieś 10 wat. nie jest to szał jeśli chodzi o
    jasność, ale niema cieni. i to właśnie jest "moc" oświetlenia diodowego

    ToMasz

    PS 10metrów diod 2835 to jakieś 40złotch, i 4-7 watów z metra.