    From: "mkonst" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaka wkretarke do prac wykonczeniowych w domu
    Date: Sat, 4 Feb 2012 23:30:26 +0100

    s_13 wrote:

    > ja używam takiej:
    > http://allegro.pl/niemieckia-wiertarko-wkretarka-sie
    ciowa-670w-hit-i2073297339.html
    > mam też dwie wkrętarki akumulatorowe, też nic specjalnego, ale baterie
    > szybko padły i leża sobie na strychu, bo zakup nowych aku się nie
    > opłaca... ta sieciowa jest ok, oczywiście nie na wieki, jedna padła
    > mi pod koniec budowy, po przykręceniu kilkudziesięciu gipskartonów,
    > po mieszaniu kleju do glazury i wywierceniu setek otworów, wyrobiły
    > się mechanizmy sprzęgła, naprawa nieopłacalna, kupiłem nową,
    > dokończyłem budowę i teraz używam od dwóch lat sporadycznie jako
    > wkrętarki i małej wiertarki... jak padnie bez żalu kupię następną,
    > polecam...

    Zdecydowanie popieram powyższą opinię. Parę lat temu przygotowując się do
    wykańczania domu kupiłem ED206 (nie wiem czym się rózni od ED207 ale wygląda
    identycznie). Zrobiłem nią całe poddasze w gipskartonach i nadal pracuje
    bezproblemowo. Jak mam do osadzenia 1 kołek w ścianie z pustaków to nie
    wyciągam udarówki tylko tym wiercę bez problemu. Jedyny minus to sztywny
    kabel, parę razy miałem ochotę wymienić go na przewód w gumie ale zawsze
    jakoś zeszło i nadal jest oryginalny. Może w końcu się przełamie przy
    obudowie to go wymienię.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl