    From: Ariusz <a...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaka wysokość drzwi wewnętrznych
    Date: Tue, 02 Oct 2012 13:13:47 +0200

    W dniu 2012-10-02 10:00, brunet.wp pisze:
    > Witam,
    >
    > W projekcie mojego domu był bubel i zgodnie z tym bublem ekipa tak
    > wymurowała. Chodzi o miejsce na wylewkę poddasza (na stropie). Jest tam
    > obecnie zostawione 7cm na warstwę styropianu, wylewki i podłogi. Więc
    > masakrycznie mało. Będzie ogrzewanie podłogowe więc, musi być styropian,
    > wylewka minimum 5cm i jeszcze zostać 1cm na podłogę.
    >
    > Chcę o 3cm zwiększyć grubość całej warstwy. Wtedy miałbym 4cm styropianu
    > plus 5cm wylewki i 1cm podłogi (razem 10cm).
    >
    > Przeciwwskazania są dwa:
> [...]

    Każdą ościeżnicę da się dociąć, z naciąganiem może być problem.

    Miałem podobny problem.
    Styropianu gdzieniegdzie mam tylko 3 cm, wprawdzie nie wszędzie mam
    podłogówkę. Ale jeżeli jest to poddasze to styropian nie spełnia tu roli
    izolacji termicznej przynajmniej nie w takim stopniu jak na dole.

    Co do drzwi to czy to będzie 2,10, czy 2,05 to chyba bez "linijki" nikt
    nie zobaczy.

    Ariusz