  • 11. Data: 2009-08-31 09:28:12
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracac uwage
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Szukałbym takiej z jakimś mocnym programem na wysoką temperaturę co najmniej 70°C dla
    mycia patelni i garów po bigosie itp.
    U róznych producentów różnie się to nazywa.

    Poza tym dla mnie bardzo przydatna jest mozliwośc mycia po całkowitym wyjęciu górnego
    kosza ze zmywarki - jakieś wiadra domowe czy nawet deski sedesowo-bidetowe mozna tak
    dezynfekować co jakiś czas.

    No i może jeszcze trzecie obrotowe smigiełko rozpylające wodę tuz pod samym sufitem
    zmywarki.
    JaC

  • 12. Data: 2009-08-31 10:08:54
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę [OT]
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 07:03:34 +0200, Jacek napisał(a):

    > Popieram.
    > Kobiecie kup świecidełko, pachnidełko, albo futerko jako prezent, a zmywarkę
    > możesz kupić np. na rocznicę ślubu

    :-O
    Na rocznicę to się brylant kupuje, a nie zmywarę...
    --

    Ikselka.

  • 13. Data: 2009-08-31 10:31:34
    Od: Panslavista <p...@w...pl>

    On Mon, 31 Aug 2009 12:08:54 +0200, XL wrote:

    > :-O
    > Na rocznicę to się brylant kupuje, a nie zmywarę...

    Aboi rozge...

  • 14. Data: 2009-08-31 11:06:57
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 12:31:34 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Aboi rozge...

    Jak se która zasłuży, tak ma :-)
    --

    Ikselka.

  • 15. Data: 2009-08-31 15:10:21
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@C...LETTERSpl> napisał >
    > Przepraszam za offtop, ale kobiecie kup raczej futro lub świecidełka.
    > Sprzęt kuchenny kupuj "dla siebie".

    no ale urządzam nowe gniazdko i padło wyraźne życzenie - "ma być zmywarka"
    ;)))))))

    to nie na urodziny czy cos - nie chce patelnią zarobić ;))))))))))))

    ale ma byc ;)

    --

    Sebastian

  • 16. Data: 2009-08-31 15:52:30
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę ARCHIWUM
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    basti78 wrote:
    > witam
    >
    > planuje przełamać się i kupić coś dla kobiety - zmywarkę
    >
    > - jakie marki się tutaj liczą
    > - na co zwracać uwagę
    > - jakie funkcje powinna mieć
    > - czy te węższe 45cm mają sens? taka byłaby optymalna gabarytowo

    a archiwum już poczytałeś bo było ostatnio kilka wątków o zmywarkach.

  • 17. Data: 2009-08-31 16:35:24
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 31.08.09 09:17, Marek Dyjor pisze:

    > czasem chcemy wiedzieć za ile się skończy program.

    I jak zamierzasz wykorzystać tę informację?

    --
    Pete

  • 18. Data: 2009-08-31 18:07:19
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie Pete <n...@n...com> tak oto plecie:

    > I jak zamierzasz wykorzystać tę informację?

    Żeby wiedzieć, czy właśnie wkładanemu w trakcie zmywania nożowi dostarczysz
    mycia czyliż tylko płukania.

    Qra

  • 19. Data: 2009-08-31 18:09:14
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie BartekK <s...@N...org> tak oto plecie:

    > Jeśli myjesz wyłącznie talerze - to ok. Jeśli chcesz zmieścić ze 2 garnki
    > po obiedzie + talerze - zapomnij, do 45cm nie wejdzie.

    Zadziwiające, ale dwa garnki spokojnie wchodzą. Na jedną "półkę". No może to
    nie są 20-litrowe sagany, ale gotuję nie dla armii.

    Qra

  • 20. Data: 2009-09-01 05:41:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 31.08.09 20:07, Qrczak pisze:
    > W Usenecie Pete <n...@n...com> tak oto plecie:

    > Żeby wiedzieć, czy właśnie wkładanemu w trakcie zmywania nożowi
    > dostarczysz mycia czyliż tylko płukania.

    Po czasie do końca zmywania rozpoznajesz w której fazie jest zmywarka?
    Moja ma czasy zmywania dla różnych programów od 30 do 150 minut.
    Ewentualnie bardziej przydałby się wskaźnik postępu niż ten czas.

    Ale jako rzecz, za którą miałbym dać dodatkowe $$$?

    --
    Pete