  • Data: 2016-07-29 22:52:05
    Temat: Re: jaki dom jest najtańszy?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 lipca 2016 22:04:24 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Tu panowie odstawiają śmichy chichy, ale rzeczywiście temat jest
    > ciekawy. Jak wybudować w tradycyjnej technologii najtaniej? Albo inaczej
    > - czego nie powinien mieć dom, żeby go tanio wybudować? Wykusze? Dachy
    > wielospadowe? Balkony? Tarasy? Okna?
    >
    > A może stworzylibyśmy wspólnie projekt domu magataniego w budowie? Dla
    > standardowej rodziny 2+2.

    ciekawe wyzwanie :)
    A mus byc tradycyjny? Bo jesli celem ma byc megacena bez utraty podstawowego poziomu
    komfortu to i szkieletowce tez powinny brac udzial w konkursie.

    Powierzchnia - 100m2
    Bryła - stodoła z dwuspadowym dachem, poddasze uzytkowe z oknami w połaci, rolety
    zewnetrzne na oknach polaciowych.
    W miare mozliwosci - brak okien na północnej stronie.
    Brak garazu, wykuszów, lukarn, balkonów.
    Wentylacja maechanczna, zadnych kominów.
    Dach w blachodachówce, chyba wyjdzie najtaniej.

    Trzeba tak kombinowac zeby jak najwiecej zrobic samemu - juz na starcie odpadnie vat
    i podatek :)

    b.