  • Data: 2016-02-15 13:31:50
    Temat: Re: jaki strop w budynku z lat 30
    Od: pan_klepka <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 lutego 2016 23:01:42 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    folię, jaką uda mi się znaleźć. po tym zabieku i po umeblowaniu mieszkania mam
    nadzieję, że będzie mniej sprężyście.
> [...]
    > taniości - Twoja sprawa. ale panele niczego nie ustabilizują.

    > Było kładzione 30 lat temu. o ile nie jest radioaktywne, to już
    > przestało być szkodliwe :)
    > ToMasz
    >
    > PS
    >
    > Plyta-zielona-STEICO-pod-panele-podlogowe daje ciekawe efekty. znaczy
    > jest na tyle odporna na ściskanie, że raz nie siada, dwa możesz w
    > pewnych granicach wypoziomować podłogę. JA próbowałem odizolować się od
    > sąsiadów xpsem i steico razem, ale efekt był marny. Za drugim razem
    > nawet nie pomyślałem o xpsie, ale steico na wszelki wypadek dałem

    Dzięki za sugestie. Nie mam zamiaru na tym oszczędzać, po prostu myślałem, że ta
    płyta xps to będzie najlepsze (najświeższe technologicznie) rozwiązanie. Rozejrzę się
    za płytą STEICO (7mm). Oprócz niej oczywiście folia. spróbować wciskać coś jeszcze?
    :)

    @Maciek
    historia budynku jest taka, że niedaleko odbywała się bitwa pancerna o festung
    Breslau ;) Na zdjęciach lotniczych widać, że dach został zerwany. Strop pode mną
    powinien być jednak oryginalnie zachowany.

    @Adam Sz.
    Goły strop żelbetowy jest pod jodełką (?) posmarowany czymś bitumicznym. Nie tyle, że
    się ugina - jak się normalnie chodzi i funkcjonuje to nie różni się od zwykłego,
    sztywnego stropu. Przy umyślnym tąpnięciu są wibracje na podłodze. Mam nadzieję, że
    to tylko cecha charakterystyczna, a nie coś o co należałoby się martwić ;)