  • Data: 2016-11-25 00:38:48
    Temat: Re: jakie pętle podłogówki?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Nov 2016 09:04:29 -0800 (PST), uciu napisał(a):

    > rurki mają być w płycie (nie w wylewce):
    > http://i.imgur.com/4p7aK7F.jpg

    Hm, trochę ryzykowny pomysł. Może wytrzyma lata, może nie. Taką instalację
    zgodnie ze sztuką robi się z rur PE-RT układanych na ciepło i pod
    ciśnieniem. Tylko to kosztuje. A pozostałe instalacje i tak trzeba gdzieś
    ukryć, więc mało to praktyczne.

    Do tego tworzysz w ten sposób lokalne naprężenia wewnątrz płyty, a tam nie
    ma dylatacji jak w wylewce.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl