    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jakie pętle podłogówki? (ot)
    Date: Mon, 28 Nov 2016 18:49:18 +0100
    <o17ckd$bdk$1@node2.news.atman.pl> <o17k8u$5do$1@dont-email.me>
    <5837ab23$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5838a1fa$0$663$65785112@news.neostrada.pl> <q...@m...org>
    <o1cugj$l5u$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <o1e5f5$lsu$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <o1etup$9hm$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>

    > a kto ci broni to policzyc i podac? wskazówki jak dla przedszkolaka juz masz
    za mała wiedza. nie na temat liczenia, tylko na temat opcji.

    > ale nie mieszkasz na dachu tylko w objetosci. Skosny dach jest tanszy
    tańszy? Brak mi wiedzy na temat kosztów budowy dachu płaskiego, ale mnie
    remont kapitalny kawałka podłogi betonowej, zbrojonej wyszedł taniej niż
    dach. tyle ze podłogę robiłem sam, dach robiła ekipa.

    i wymaga mniejszych fundamentów za te same m3 przestrzeni zyciowej.
    rzeczywiście? tzn teoretycznie w 100% się zgadzam. ale tu widzieliśmy
    fotki podłogi która ma być na 30 cm gruba, pod nią fundamenty. czy jeśli
    bym miał taką podstawę pod budowę domu, to jest jakakolwiek różnica czy
    dach będzie drewniany dwuspadzisty czy betonowy płaski?
    W tym konkretnym przypadku?
    > Policz o ile i podaj - chetnie podyskutuję.
    >

    > Dalej nie wiem czy lepiej postawić 150cm ściany więcej, czy
    >
    > użyj kalkulatora, lub zleć takie obliczenia - za darmo mam ci liczyc? ;)

    > nie chodzi o trola tylko o sposób odbioru informacji. Jesli po rzeczowej dyskusji
    jedziesz "przedszkolakiem" tylko dlatego ze znalazłeś obliczen ktore sam mozesz
    zrobic to wybacz - ale my tylko dyskutujemy...

    > 60m2 to niewiele - z 10-15kzł? A konstrukcja domu z czego? Bo dla szkieletu mozna
    zrobic odwróconą płytę, ona bedzie mocno tańsza.
    że co proszę? Będzie MOCNO TANSZA? i Ty tego nie napisałeś w pierwszym
    zdaniu tego listu?
    Darujmy sobie, bo to zmierza do nikąd
    ToMasz