    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jakie wybrac schody
    Date: Sun, 8 Nov 2009 00:56:37 -0800 (PST)

    On 8 Lis, 09:29, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > stali i betonu oraz dechy na szalunek. Jasne, że potem trzeba będzie je
    > jakoś obłożyć i to też kosztuje, ale dotychczas - stan surowy - ich
    > koszt szacuję na jakieś 4-5 tyś. - mam 16 stopni, schody zabiegowe ze

    Iiiileeee ? :) Ja mam dwie "pary" schodow betonowych - do piwnicy ok
    12 stopni i na poddasze tez ok 16 stopni.

    Robota byla w cenie stropu (3k pln za caly strop ze schodami, bez
    schodow tyle samo - robil mi to majster - w jedno popoludnie je
    trzasnal (szok). Na schody poszedl ok 1m3 betonu czyli u mnie - 215
    pln. Stal - gora 300-400 pln. Deski to tez groszowe sprawy - ile ich
    tam poszlo? Pol kubika? Moze max 200 pln :) W tysiacu sie zamyka
    spokojnie!

    Oczywista zaleta jest to, ze mozna sie juz dostac na gore juz po
    wylaniu stropu. Jak sie tego stropu jeszcze nie ma to wydaje sie, ze
    to malo wazny problem ale jest zupelnie inaczej - tymi schodami robi
    sie kilometry chodzac tam i spowrotem, wnoszac material etc :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.