  • Data: 2010-12-30 20:37:24
    Temat: Re: kable grzewcze do rynien
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Gru, 10:06, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Popatrz dokładnie, obwiśnięte rynny to standard, nie urywaja się tylko
    > dlatego że są metalowe i mocno zrobione, ale to tylko kwestia czasu.
    > Poza tym w tamtych latach królowała kostka czyli płaski lub prawie płaski
    > dach, on daje małe obciążenie dla rynien, teraz przy stromych dachach
    > sytuacja rynien się diametralnie zmieniła, są obciązone śniegiem i lodem
    > który spływa po każdym słonecznym dniu. Mam to samo i też muszę kupić
    > kable aby odciążyć rynny.

    Przeciez zsuwajacy sie snieg powinien rynny omijac! Snieg powinien
    spadac w dol, a deszcz powinien splywac do rynny. Jak to jest
    spelnione, to wszystko musi byc OK! Bez przesady - domow ze
    spadzistymi dachami i plastikowymi rynnami nie buduje sie od
    niedawna :) Moje rynny w kazdym razie wytrzymuja wlasnie trzeci sezon
    i nigdzie nie widac zeby byly obwisniete, czy mialy pekac. Moze to
    kwestia tego, ze to marley, a nie jakiestam dziadostwo! (zarcik a'la
    hardkorowy koksu, jak ktos ogladal ha ha ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.