  • Data: 2017-02-26 17:54:36
    Temat: Re: kamerka/aparat do zdjęć poklatkowych na budowe
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 22 Feb 2017 10:30:31 -0800 (PST), uciu

    > Doradzcie jakieś rozwiązanie ;-)

    Ja tanio nie doradzę. :P Ale też sobie zaplanowałem poklatkowe
    rejestrowanie powstawania domu, ale oparłem to na kamerach IP (PoE), które
    wykorzystam do monitoringu placu oraz później do monitoringu domu. Więc
    jakby kasy "nie stracę", bo i tak dom monitorować chciałem.

    Ale jak mówię -- ani to tanie na starcie (2500 zł), ani proste w montażu.
    Ja mam to ułatwienie, że na działce mam "domek na kurzej łapce" z prądem i
    to tam zamontuję kamery oraz rejestrator (łącznie z modemem do netu żeby
    zglądać budowę czy mieć powiadomienia w razie wykrycia ruchu po nocy).

    --
    Pozdor
    Myjk