  • Data: 2015-08-04 11:23:42
    Temat: Re: kanalizacja
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.08.2015 o 23:33, pilocik pisze:
    > Witam.
    > 2 metry od granicy (na moim terenie) jest studzienka kanalizacyjna, do
    > której chce się przyłączyć sąsiad ze swoja kanalizacją.
    > Absolutnie nie mam nic przeciw temu lecz firma wodno-kanałowa chce mieć
    > służebność wpisaną do księgi wieczystej a to mi się nie bardzo uśmiecha.
    > Bez takiego zapisu nie chcą rozmawiać o podłączeniu sąsiada do sieci
    > kanalizacji.
    > Czy maja do tego prawo ?
    > Jest jakiś pomysł na obejście wpisu do KW ?
    >
    > Pozdrawiam
    tak. kwota. tzn służebność nie musi być darmowa. Ja starałem się o
    służebność dojazdu (działka miasta) w zasadzie tylko poto aby
    śmnieciarze obierali śmieci. Sam operat kosztował ponad 2 tyś, a
    służebność (15mdługosci x 3 szerokości) wycienili na ponad 6 tyś. FAjnie
    nie? Zaproponuj sądiadowi że zgoda kosztuje go flaszkę, a wpis do KW
    2tyś za operat, 6 tyś za Twoje widzimisie, 1tyś za notariusza.
    ToMasz