  • Data: 2017-07-25 22:38:26
    Temat: Re: klimatyzator przenośny. skąd bierze powietrze?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam Sz. napisał:

    > W jakich warunkach? :)

    Dość łatwo samemu je opisać, jeśli się wie na czym to wszystko polega.
    Albo przeczytać, bo było napisane.

    > Bywam regularnie w serwerowni w której działa klima - po 30 minutach
    > gardło boli z przesuszonego powietrza o temp. ~18stC. Bez względu na
    > pogodę na zewnątrz, porę roku, czy dnia / nocy.

    Nawet regularne odwiedziny serwerowni, w której klimatyzacja działa
    non stop, nie są tym samym, co na przykład spanie w pokoju, w którym
    klimę włącza się tylko na noc. A śpiący jest tam źródłem wilgoci.

    --
    Jarek