  • Data: 2016-06-27 14:03:27
    Temat: Re: klimatyzator split - wifi
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 27 Jun 2016 13:44:00 +0200, quent

    > Teraz tylko dobrze byłoby wiedzieć która firma jak ma to
    > zaimplementowane, jak wygląda soft na szmartfonie itp.
    > Może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?

    Generalnie wszystko można zerkać na YT:
    https://www.youtube.com/watch?v=s2JhJBlWttE

    Instrukcje obsługi też powszechnie dostępne są.

    > O Chigo wiem tyle, że zakładałem go w pracy w serwerowni
    > (model bez wifi) i już 3 rok pracuje non-stop bez awarii.
    > Samsung - jakoś mnie ta firma nie kręci ;-)

    Mój chiński badziew ON/OFF właśnoręcznie instalowany od 6 lat mi dupę
    ratuje na poddaszu i też działa bezawaryjnie (tfu). I po tym paru latach w
    zasadzie nie mam potrzeby korzystania ze sterowania zdalnego. Jak Ty
    jeszcze będziesz miał INVERTER to włączasz rano (ew. timer) i masz w
    nosie...

    --
    Pozdor
    Myjk