  • 1. Data: 2016-06-27 13:22:34
    Temat: klimatyzator split - wifi
    Od: quent <x...@x...com>

    Jestem na etapie wyboru klimatyzatora do domu.
    Przeglądam oferty i widzę, że np. Chigo ma w specyfikacji "Technologia
    Wi-Fi - TAK"

    Czy ktoś z Was wie po co jest wifi w tym pudle?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2016-06-27 13:29:16
    Temat: Re: klimatyzator split - wifi
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 13:22:35 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Jestem na etapie wyboru klimatyzatora do domu.
    > Przeglądam oferty i widzę, że np. Chigo ma w specyfikacji "Technologia
    > Wi-Fi - TAK"
    >
    > Czy ktoś z Was wie po co jest wifi w tym pudle?

    http://www.klimatyzatorysamsung.com.pl/klimatyzatory
    -samsung-classic-czyli-klimatyzacja-z-wifi/26/

    IMHO calkiem fajna sprawa (sterowanie klimatyzatorem via smartfon przez
    Internet).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-06-27 13:44:00
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.06.2016 13:29, Adam Sz. wrote:

> [...]
    -samsung-classic-czyli-klimatyzacja-z-wifi/26/

    > IMHO calkiem fajna sprawa (sterowanie klimatyzatorem via smartfon przez

    Teraz tylko dobrze byłoby wiedzieć która firma jak ma to
    zaimplementowane, jak wygląda soft na szmartfonie itp.
    Może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?

    Celowałem w Daikina:
    http://www.ceneo.pl/26949107#tab=spec
    ale on wifi nie ma

    O Chigo wiem tyle, że zakładałem go w pracy w serwerowni (model bez
    wifi) i już 3 rok pracuje non-stop bez awarii.
    Samsung - jakoś mnie ta firma nie kręci ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2016-06-27 14:03:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jun 2016 13:44:00 +0200, quent

    > Teraz tylko dobrze byłoby wiedzieć która firma jak ma to
    > zaimplementowane, jak wygląda soft na szmartfonie itp.
    > Może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?

    Generalnie wszystko można zerkać na YT:
    https://www.youtube.com/watch?v=s2JhJBlWttE

    Instrukcje obsługi też powszechnie dostępne są.

    > O Chigo wiem tyle, że zakładałem go w pracy w serwerowni
    > (model bez wifi) i już 3 rok pracuje non-stop bez awarii.
    > Samsung - jakoś mnie ta firma nie kręci ;-)

    Mój chiński badziew ON/OFF właśnoręcznie instalowany od 6 lat mi dupę
    ratuje na poddaszu i też działa bezawaryjnie (tfu). I po tym paru latach w
    zasadzie nie mam potrzeby korzystania ze sterowania zdalnego. Jak Ty
    jeszcze będziesz miał INVERTER to włączasz rano (ew. timer) i masz w
    nosie...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2016-06-27 14:07:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.06.2016 14:03, Myjk wrote:
    > Mon, 27 Jun 2016 13:44:00 +0200, quent

    > Generalnie wszystko można zerkać na YT:
    > https://www.youtube.com/watch?v=s2JhJBlWttE

    Wiem, wiem i już trochę się naoglądałem ale jednak nie ma to jak słowo
    od kogoś kto to ma lub widział/używał/może polecić lub nie ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2016-06-28 19:41:41
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 14:07, quent pisze:

    > Wiem, wiem i już trochę się naoglądałem ale jednak nie ma to jak słowo
    > od kogoś kto to ma lub widział/używał/może polecić lub nie ;-)

    weź cichy, markowy. wifi Ci nie potrzebne. Odpalasz z timerem i masz w
    nosie. Wracasz i masz chłód. Możesz wtedy wyłączyć i normalnie mieszkać
    i nie wieje.

    Icek

  • 7. Data: 2016-06-28 22:29:19
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Icek" napisał w wiadomości grup

    >weź cichy, markowy. wifi Ci nie potrzebne. Odpalasz z timerem i masz w
    >nosie. Wracasz i masz chłód. Możesz wtedy wyłączyć i normalnie mieszkać i
    >nie wieje.

    Nawet bez timera, wchodzisz i odpalasz te 15 min Cie nie zbawi. Schłodzenie
    powietrza to jest moment.