  • 1. Data: 2016-06-26 06:59:46
    Temat: Woda długo się rozgrzewa ( terma)
    Od: ania <a...@o...pl>

    na piętrze mam prysznic i woda się długo nagrzewa(ok 2 minut) - terma
    jest na parterze, co może być przyczyną, jak to naprawić ?

  • 2. Data: 2016-06-26 09:33:36
    Temat: Re: Woda długo się rozgrzewa ( terma)
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 26.06.2016 o 06:59, ania pisze:
    > na piętrze mam prysznic i woda się długo nagrzewa(ok 2 minut) - terma
    > jest na parterze, co może być przyczyną, jak to naprawić ?

    Naprawdę nie kojarzysz?
    Gorąca woda musi przepłynąć kilkanaście metrów rurami z termy do
    prysznica, po drodze je nagrzać, szczególnie jeśli są metalowe.
    Myj sobie najpierw zęby w umywalce nie oszczędzając wody a przez ten
    czas dopłynie ciepła woda do prysznica.
    Czasem stosuje się cyrkulację ciepłej wody dodatkową rurą powrotną ale
    to powoduje dodatkowe straty.
    Rozwiązaniem może też być podgrzewacz przepływowy przy wylewce ale on
    wymaga zasilania b. dużym prądem często niedostępnym.

  • 3. Data: 2016-06-26 10:08:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ania gra w chuja. Nie mozna byc takim glupim zeby nie wiedziec o co pyta i umiec
    pisac.

  • 4. Data: 2016-06-26 13:21:45
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Nie mozna byc takim glupim zeby nie wiedziec o co pyta i umiec pisac.

    Patrząc na Internet, to jednak można.
    Pisania można się po dłuższych staraniach nauczyć, a żeby myśleć trzeba
    niestety urodzić się ze sprawnym narzędziem.