  • Data: 2016-05-28 23:13:54
    Temat: Re: klimatyzator - warto czy to ściema
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 28 May 2016 20:48:55 +0200, ToMasz

    > to z obi, można postawić - i działa.

    Etam, działa to za dużo powiedziane. Żeby to faktycznie działało, to musisz
    wyprowadzić też chociaż część ciepła, a nie jeszcze go dodawać jak w
    przypadku tego osuszacza... Inna sprawa, że dzisiaj płynąłem jak w
    tropikach i pewnie nawet taki osuszacz by trochę ulżył... :>

    > a split? po mechanicznym samodzielnym zamontowaniu wymaga....?
    > Jakich procedru uruchomieniowych?

    Trzeba wdusić przycisk na pilocie z oznaczeniem ON. :P

    --
    Pozdor
    Myjk