  • Data: 2019-10-31 18:40:49
    Temat: Re: kocioł gazowy zamiast śmieciucha
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31.10.2019 18:18, e...@g...com wrote:
    > Wiór z żywicą rzucony na węglowy żar ładnie "trzyma ciepło"

    Przecież wiadomo, że nikt nie wyrzuci opału drewnianego jak ma w czym go
    spalić. Żadna unia jewropejska tego nie zmieni. Unia by chciała żeby
    kupować od nich gaz idący przez NordStream, a nam zakazać wszystkiego.

    Nie wiem co gorsze czy mieszkać w centrum Warszawy czy raz w roku
    zamienić na energię stare krzesła, drzwi, kanapy czy wycięte krzaczory.
    Ja żałuję, że jak budowałem nie pomyślałem o dodatkowym śmieciuchu.
    Nawet przy pompie ciepła taki śmieciuch odpalany okazjonalnie miałby
    ciekawe zastosowanie.