  • 1. Data: 2010-12-07 07:32:36
    Temat: komplet garnkow ? ktory?
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    jak w temacie
    chce kupic komplet garnkow ( na prezent )
    kuchenka gazowa.

    prosze o polecenie mi jakichs w cenie 200-300zl max

    na allegro jest duzo zestawow garnkow w cenie tora mnie interesuje ale
    napisane jest indukcja - to znaczy ze na gazowke sie nie nadaja ?

    z gory dziekuje za pomoc :)

  • 2. Data: 2010-12-07 08:58:25
    Temat: Re: komplet garnkow ? ktory?
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > na allegro jest duzo zestawow garnkow w cenie tora mnie interesuje ale
    > napisane jest indukcja - to znaczy ze na gazowke sie nie nadaja ?

    Kup jakiekolwiek, które ci się podobają i za tyle pieniędzy ile zamierzasz na
    nie przeznaczyć.
    One wszystkie i tak są w Tajlandi produkowane i możesz je stawiać na
    jakimkolwiek piecu.

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 3. Data: 2010-12-07 13:15:27
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "andrzej" <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >nie przeznaczyć.
    >One wszystkie i tak są w Tajlandi produkowane i możesz je stawiać na

    slaby argument

  • 4. Data: 2010-12-07 19:22:08
    Od: "Ann" <a...@a...pl>

> [...]
    > chce kupic komplet garnkow ( na prezent )
    > kuchenka gazowa.
    >
    > prosze o polecenie mi jakichs w cenie 200-300zl max

    bardzo fajna jest seria skanka z ikei - komplet pokryty teflonem, za te
    pieniadze powinienes kupic rondel z pokrywka (jak dla mnie to on powinien
    nazywac sie patelnia) i ze 3-4 garnki

  • 5. Data: 2010-12-07 19:44:07
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    To musisz się dowiedzieć, jaki kolor będzie pasował do kuchni.

    -----

  • 6. Data: 2010-12-08 09:38:15
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-12-07 08:32, yoytek pisze:
    > jak w temacie
    > chce kupic komplet garnkow ( na prezent )
    > kuchenka gazowa.
    >
    > prosze o polecenie mi jakichs w cenie 200-300zl max

    Nie kupuj berghoffa z termometrami w pokrywkach bo to bez sensu i się
    szybko popsuły (uchwyty z termometrami). Pozatym są Ok.