    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kompresor uniwersalny
    Date: Thu, 27 Sep 2018 09:23:44 +0200

    W dniu 26.09.2018 o 11:41, marios pisze:
    > Może ktoś kupował jakiś, co to jeszcze jest w ofercie i się sprawdza.
    kupowałem 15 lat temu najtańszy z makro czerwony. działał przez 10 lat w
    warsztacie, codziennie nabijał się ze 20 razy, i padła mu blaszka która
    jest rodzajem (jednostrnnego) wentyla. w czasie 10 lat nie zawiódł ani
    raz, nigdy niemiał wymienianego oleju. czasami jak stał, był
    transportowany pierwsze uruchmienie silnika było anemiczne.

    kupiłem następny firmy.... niebieski. panie różnica niebo a ziemia.
    tamten był czerwony, ten jest niebieski. szok. pompuje tak samo.
    obiecałem ze mu wymienie olej, ale... zapomniałem. po 3 latach zaczęło
    uchodzić powierze z zaślepki zaworu awaryjnego. przełożyłem z czerwonego
    kompersora - działa. O nieszczelności dowiedziałem się w taki sposób, że
    kompersor dobijał ciśnienie kilka razy nocą. więc zakładam ze miał
    conajmniej 100 cylki na dobę przez rok i.... - działa dalej.

    Sądze że niemasz realnego powodu aby doktoryzować się nad kompresorem za
    250zł. chyba ze lubisz

    ToMasz