    From: marios <d...@f...gd>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kompresor uniwersalny
    Date: Thu, 27 Sep 2018 11:10:38 +0200

    W dniu 27.09.2018 o 09:23, ToMasz pisze:
    > W dniu 26.09.2018 o 11:41, marios pisze:

    [ciach]
    > Sądze że niemasz realnego powodu aby doktoryzować się nad kompresorem za
    > 250zł. chyba ze lubisz
    >
    > ToMasz
    No ok, ale liczyłem także na jakąś poradę czy kompresor za 250 zł (ile ma
    litrów?) nadaje się do większości typowych zastosowań - np. malowanie,
    baranek na samochód, może jakieś narzędzie polernicze, kół tym nie będę
    odkręcał. Może do nakładania tynków, ale to raczej nie ta klasa urządzenia i
    zarobkowo nie będę robił, to pewnie bez sensu inwestycja.

    Jak już kupić, to taki nie za słaby do wszystkiego, może wystarczy mi taki
    NoName 25L albo jaki Stanley 25L?