    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kompresor uniwersalny
    Date: Thu, 27 Sep 2018 21:40:48 +0200

    W dniu 27.09.2018 o 12:58, Maniek4 pisze:

    > Nie, nie, nie.
    > 25L nadaje się do...... W sumie to nie wiem do czego. Napewno

    no to dobrze że ja ani moje kompresory o tym nie wiedziały. ja mam
    naprawdę no name kupiony w makro, ale ściany tym spokojnie tynkowałem,
    tynkiem knauf mp75. maluje nim na co dzień. rowery, nie autobusy, ale
    jednak maluje. klucz pneumatyczny też działa. nie powiem, czasami jak
    coś jest dopierdzielone na maksa to wolę spuścić powietrze z baniaka i
    czekam aż nabije na maksa, ale kaman - klucz pneumatyczny i to do
    dowalonych na maksa śrub to zastosowanie profesjonalne. JAk dmucham
    zasilacz z komputera to cały plac/pole zadymione. mam ropownice i po
    napełnieniu wodą z płynem do naczyń robie z niej myjkę ciśnieniową.
    jasne że to nie "kercher", ale swoje robi. nie wiem do czego taki
    kompresor może być za mały, za słaby. Do czegoś co wymaga większej
    ilości powietrza niż da pompa - jasne, tylko co tyle powietrza wymaga?
    Może problem leży w przewodach? Bo ja rzeczywiście, szczególnie z
    narzędziami miałem problem na spiralkach po 19.99 za 5m. teraz mam
    "magistrale" pociągniętą w pexie (1.2zł/metr) a wąż do klucza
    pneumatycznego, ma 10mm średnicy. grubsze złączki musiałem kupić. ale do
    malowania - pomarańczowa spiralka wystarczy. do rzucania tynku - także.
    no chyba że masz 3 pomocników i 3 niezależne zestawy do rozrabiana mp75
    z wodą. bo ja tym kompresorem i "pryskaczką" z allegro za 75zł
    otynkowałem prawie całe mieszkanie i ja czekałem na tego co rozrabiał we
    wiadrze wiertarką.
    jak są jakieś praktyczne pytania - chętnie odpowiem. ale niemam zamiaru
    dyskutować a tym bardziej przekonywać kogoś że mały jest wystarczajacy

    ToMasz