    From: maniek4 <r...@a...tyb>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kompresor uniwersalny
    Date: Tue, 25 Sep 2018 15:43:30 +0200

    W dniu 2018-09-27 o 21:40, ToMasz pisze:

    > no to dobrze że ja ani moje kompresory o tym nie wiedziały. ja mam
    > naprawdę no name kupiony w makro, ale ściany tym spokojnie tynkowałem,
    > tynkiem knauf mp75. maluje nim na co dzień. rowery, nie autobusy, ale
    > jednak maluje.

    Jak tam sobie chcesz. Taka sama gadka jest z myjkammi. Po co komu do
    domu profesjonalna, jak ta za dwiescie tez myje? Tak samo z Twoim
    malowaniem. Jasne, ze malowac sie da. Pytanie ile czasu/cykli ladowania
    powietrza to wymaga? Do malowania potrzeba 2-4 bara w zaleznosci od
    pistoletu i malowidla. 25L nie gwarantuje zadnego komfortu, ew.
    akceptuje sie plucie z dyszy zamiast rozpylania farby, czy parzenie kawy
    w oczekiwaniu na pelny zbiornik miedzy malowaniami. Czyszczenie kurzu z
    czegos tam OK. Jak ktos potrzebuje minute, dwie popsikac sobie
    pistoletem do przedmuchiwania to OK. Bedzie idealne.

    Pozdro.. TK