  • Data: 2015-04-27 13:09:02
    Temat: Re: kosiara - oleje?
    Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raz brakło oleju (wysoka trawa, wzięło więcej) - nie dało się obrócić wałem.
    > Po ostygnięciu - dolewka i kręci, kosimy, pracuje do dziś. B&S to dobre silniki :)

    tez tak mialem. silnik dalej smiga.

    > Tak poważniej - oleje do kosiarek to SAE30, z rzadka 10w30 czyli najprostsze i
    najtańsze oleje mineralne - syntetyki nie zrobią kosiarce różnicy,
    teoretycznie będą minimalnie lepsze dla silnika, ale różnicy i tak nie
    zauważysz w praktyce.

    Podpisuje sie pod tym.
    Osobiscie stosuje polsyntetyk 10w40 lub syntetyk 5w30.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z