  • Data: 2015-07-29 23:38:16
    Temat: Re: kostka granitowa do oceny - mozna sobie ulzyc :D
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie do konca :-) to, ze poczatek jest plaski wynika z czego innego, po prostu
    zaczalem od luku, a srodek do obrzeza wypelnilem byle jak, to troche blad na pewno.
    Ale zeby ten wzor wyszedl to kostki na bokach musza sie zmniejszac - zobacz na
    obrazek pierwszy z mojego poprzedniego posta! Zrobilem juz prawie caly rzad i jak nie
    dasz mniejszej na bokach to luk sie prostuje :-)

    Czytalem o tym duzo na forum brukarskim, nie chce mi sie dociekac czemu tak jest ;)
    Mam szablon z drutu 6mm i tylko zmniejszajac kostke wychodzi caly czas rowno :-) To
    jest pewnie ta praktyka i doswiadczenie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.