  • Data: 2020-08-21 23:12:51
    Temat: Re: kostka granitowa i basen
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    > Powiem Ci, że tak tez myślałem... nawet mam 2 stare dywany....ale chciałbym by było
    bardziej estetycznie:-)
    Jeśli chcesz żeby było bardziej estetycznie, to poobcinaj toto co będzie wystało spod
    basenu.
    Styropian jest lepszy bo jeśli ktoś skoczy na główkę, to trochę go wyhamuje.W brew
    pozorom, takie skoki czasami się nie zdarzają- nie mówię, że celowo. Ale 2 cm nie
    załatwi sprawy- trzeba przynajmniej 2x2 cm, na przekładkę.
    Pozdro. abomito