    From: "medly" <h...@t...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koszt boiska osiedlowego/placu zabaw
    Date: Thu, 31 May 2012 13:37:34 +0200

    news:4c7b20eb-6286-47b6-8b75-72844b606600@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 30 maja 2012 15:18:10 UTC+2 użytkownik medly napisał:
    > Oglądając wiadomości na lokalnym kanale w kablówce osiedlowej, natrafiłem
    > na informacje o budowie nowych placów zabaw, siłowni pod chmurką i boisk
    > do
    > piłki nożnej. Nie znam się na budownictwie, jednak zdziwiły mnie kwoty
    > które padły, otóż niby budowa każdego z tych przybytków to 200.000zł.
    > Jakaś
    > dziwna zgodność. Pytam się za co takie pieniądze? Czy to nie są
    > przesadzone
    > kwoty? Równie absurdalne kwoty padają przy porządkowaniu zielińców i
> [...]

    Wybudowanie orlika to ok 1mln pln. Jezeli nie uczestniczyles nigdy w
    budowie takowego to nie wyobrazasz sobie jakie to kosztowne i ile wymaga
    pracy i materialow. A wydaje sie - zaorac pole i posadzic trawke :-))
    Taaak...
    pozdr.

    Nie mówię o Orliku, to w ogóle są megawały, tylko niewymiarowym boisku
    wśród bloków.
    No co tam niby jest? Wylanie betonu, na to nawierzchnia ze sztucznej trawy,
    płot, dwie bramki. To jest naprawdę tyle warte??