    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koszt kursu dla elektrykow
    Date: Sun, 22 Nov 2009 23:11:30 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to dopiero początek. Teraz wejdź np na allegro i zobacz ceny przyrządów
    > do wykonywania pomiarów instalacji elektrycznych.
    > Miernik mierzący parametry instalacji i RCD - ok 2500 zł, np MIE 500, ale on
    > tylko mierzy instalacje o napięciu 230V
    > Miernik do pomiaru rezystancji uziemienia - od 500 zł w górę
    > Używany miernik induktorowy do pomiarów rezystanji izolacji przewodów kupisz
    > za 150-400 zł
    > "Kombajn" z możliwością pomiaru w/w parametrów i pamięcią - chyba powyżej 3
> [...]
    Odpiszę Ci prosto. Na biednego nie trafiło i te ceny mnie nie przerażają. Owszem
    są wysokie, ale znałem je na długo przed kursem. A tak szczerze i otwarcie. Nie
    jest moim marzeniem bujanie się po budowach i kombinowanie żeby mi ktoś z D
    potem podbił a potem jeszcze ktoś z UB. Poza tym ta działka jest już po
    obstawiana, jest konkurencja i za 5 złotych można oko stracić. Wydaje mi się że
    znalazłem jeszcze nie zaorane pole. W tygodniu będę to sprawdzał od strony
    obowiązującego prawa. Jak by się udało to praca lżejsza od leżenia, prawie bez
    konkurencji.