  • Data: 2009-11-24 16:28:10
    Temat: Re: koszt kursu dla elektrykow
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:heh0uf$jfl$1@news.onet.pl...

    > To czemu nikt w praktyce tego nie wymaga i nie egzekwuje.
    > Mojej instalacji nikt nie odbieral. ZE nie wymagalo zadnych papierkow.
    > Jedynie protokól z pomiarów byl potrzebny dla PINB przy odbiorze.
    > ZE postawl mi w granicy dzialki skrzynke z licznikiem, dal klucz od tej
    > skrzynki, podpisal ze mna umowe(normalna nie budowlana)w tej skrzynce
    > udostepnili wolne zaciski do ktorych podlaczylem swoja rozdzielnie w
    > garazu, do rozdzielni instalacje domowa itp.
    > Nikt z ZE niczego nie odbieral, niczego nie wymagal, nawet nikt z ZE nie
    > przekroczyl granicy mojej dzialki.
> [...]

    Zrobili zgodnie z prawem.

    To ZE zrobil Ci przylacze oraz projekt tego przylacza.
    Instalacje wykonal elektryk zgodnie z z projektem instalacji jaki miales
    dolaczony do projektu domu. Kierownikiem ekipy takze elektycznej byl
    zatrudniony przez Ciebie kierownik budowy. Tak wiec PINB zazyczyl sobie
    tylko i wylacznie oswiadczenia o stanie instalacji tzn. czy jest zgodna z
    prawem i normami oraz protokolu pomiarów i taki zostal dostarczony.
    Tak wiec to o czym Ty piszesz to inna historia, bo to nie Ty stawiales
    przylacze, tylko ZE.