  • Data: 2020-09-12 08:17:09
    Temat: Re: kryminał budowlany
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Domek, czy mieszkanie kosztuje 10 razy mniej od tego co trzeba płacić,
    > bo bandyci budowlani tak sobie ustalili - oni muszą być milionerami.

    popatrz na to tak:
    wytworzyłeś produkt. prosty jak budowa cepa. wystawiasz go na sprzedaż.
    za określoną kwotę. sprzedaje się momentalnie. nie jesteś w stanie
    wytwarzać więcej, więc podnosisz kwotę razy dwa. czy to jest zbrodnia?
    nie. to jest co najwyżej cwaniactwo. produkt sprzedaje się momentalnie.
    więc znowu podnosisz kwotę.. i tak w kółko. dla czego produkt sprzedaje
    się tak drogo? Kupujący ma bardzo dużo pieniędzy albo jest bardzo
    leniwy. przy czym pieniądze mogą być pożyczone, więc łatwiej się nimi
    szasta. pomyśl o drugiej stronie medalu.
    ToMasz

    Ps. byłem ostatnio na większym rodzinnym przyjęciu i jakoś tak w
    rozmowie trzeba było porównać ilu z nas mieszka w blokach ilu w domach.
    ale prowadzący rozmowę niefortunnie użył sformułowania - "ma", a nie
    "mieszka". Wy macie mieszkanie, (wskazuje wzrokiem na następnych) wy
    macie mieszkanie (wskazani kiwają dumnie głowami bo są w większości) wy
    macie mieszkanie, a wy macie dom. wskazana pani odpowiada:
    Nie, dom ma bank, my go będziemy mieli już za 23 lata.
    Kurtyna.