    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: które piętro...
    Date: Thu, 13 Jan 2011 17:22:06 +0100

    W dniu 2011-01-13 16:18, LUKAS pisze:
> [...]
    > od storny parku gdzie jest cisza, tylko nie wiem czy latem jak zaczna
    > swiergotac ptaszki to nie bedzie to wada :(
    >
    > W klatce gdzie chce kupic jest winda, ale akurat po drugiej stronie schodow
    > przy ktorych jest wejscie do mieszkania, wiec hasalowac nie bedzie. A chce w
    > klatce z winda, poniewaz schodzi ona na minus 1 do hali garazowej, natomiast
    > w klatce obok, gdzie windy nie ma jest fajniej bo tylko 3 mieszkania( w tej
    > gdzie winda 6 mieszkan w dlugim korytarzu), ale z kolei schody na minus
    > jeden nie zaprojektowali....i wychodzic z bloku i isc 40 metrow do wejscia

    Winda załatwia Ci sprawę chodzenia po schodach - choć to zdrowe,
    mieszkałem na III, I i II piętrze, teraz w domu.

    I w zasadzie co do wysokości (chodzenia po schodach) idzie się dość
    szybko przyzwyczaić.

    Wad chyba żadnych nie było poza I pietrem miałem wrażenie, że ludzie
    mnie z chodnika widzą :), no i drzewa skutecznie zasłaniały wszystko.

    II i III piętro prawie bez różnicy poza tym wchodzeniem, ale ty masz
    windę. Na III miałem wrażenie mniej komarów dolatywało - ale to i
    miejsca były zupełnie różne.

    > Druga sprawa to balkony , na 2 pietrze jest nie zadaszony , cos jak taras,
    > wiec zima sniegu nasypie od cholery, przy odwilzy bloto itp. , jesienia
    > liscie itp. niby mozna sprzatnac, ale tak to wszystko mozna... , latem za to
    > mozna polozyc lezak i opalac sie :-) . Na i pietrze tez niby nasypie, ale
    > mniej i jest zadaszenie.

    Dach czy bez o ile ten taras nie ma z 10 m2 nie ma znaczenia, liście
    wpadną i wiatr zwieje (chyba, że zabudowany z każdej strony). Raczej bym
    patrzył pod kątem intymności. Jeżeli ten taras/balkon można potraktować
    jak letni pokój to wielka zaleta.
    Ze śniegu błota nie będzie - na ale jak sporo napada to pasuję go wyrzucić.

    > No i nie wiem co robic... Ogolnie wydaje mi sie , ze mieszkania na I pietrze
    > sa bardziej atrakcyjne w sensie ew. pozniejszej odsprzedazy..., a to biore
    > tez pod uwage bo jestem kawalerem. Ale moze sie myle..., moze 2 pietro jest
    > lepsze? Myslalem tez aby kupic 2 i poddasze, ale ceny maja z kosmosu, za
    > metr to samo co na 1 czy 2 pietrze...Poza tym po co mi ponad 100 m..., jzu
    > lepiej dom postawic za ttle pieniedzy...
    >
    > Prosze wypowiedzcie sie co lepiej kupic....

    Poddasza w nowych domach często mają swój niepowtarzalny urok. Czasem
    takie mieszkania mają wyjścia na tarasy dachowe...
    Tu już decyduje konkretne miejsce. Jak Cię zauroczy to czemu nie.

    Co pozostałych pięter to w starych z wielkiej płyty domach ludzie ni
    chcieli ostatniego piętra i skrajnych mieszkań - bo zimniejsze lub w
    lecie przegrane, na IV wysoko wychodzić, a parter wiadomo nisko.
    Pozostałe piętra cenowo chyba tak samo
    Ariusz