  • 1. Data: 2009-05-18 20:35:50
    Temat: kuchenka gazowa juz nie nowa
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    10 lat - wrozamet - zaczyna sie sypac, palniki w proch,
    pokrywa rdzewieje, a zapalacze odmawiaja posluszenstwa.
    czy wszystko ma trwalosc 10 lat ? I co w miejsce tej?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2009-05-18 22:13:12
    Temat: Re: kuchenka gazowa juz nie nowa
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > pokrywa rdzewieje, a zapalacze odmawiaja posluszenstwa.
    > czy wszystko ma trwalosc 10 lat ? I co w miejsce tej?

    Nie wszystko wytrzymuje 10 lat. Bojlery teraz wytrzymują 5 lat.

  • 3. Data: 2009-05-19 10:13:21
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:

    > Nie wszystko wytrzymuje 10 lat. Bojlery teraz wytrzymują 5 lat.
    telewizory też nie wytrzymują 10 lat
    u mnie sony około 7 lat a panasonic 4lata ale jeszcze da się naprawić

    jeffrey

  • 4. Data: 2009-05-19 18:52:16
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Odtwarzacze dvd góra 3 lata, potem laser do wymiany i to przy niezbyt
    częstym używaniu sprzętu.
    A gramofon Daniel z 1980 roku nadal działa ;-)
    Jacek

  • 5. Data: 2009-05-19 19:22:03
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    Jeffrey wrote:
> [...]

    :) właściwie podłączony i użytkowany bojler wytrzymywał i wytrzymuje 30
    lat :)

    pozdrawiam Piotr

  • 6. Data: 2009-05-19 21:14:00
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 19-05-2009 o 00:13:12 kogutek <k...@o...pl> napisał(a):

    > Nie wszystko wytrzymuje 10 lat. Bojlery teraz wytrzymują 5 lat.

    no własnie. ale może ktoś zna lepsze kuchenki ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2009-05-19 21:42:01
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > :) właściwie podłączony i użytkowany bojler wytrzymywał i wytrzymuje 30
    > lat :)
    >

    > pozdrawiam Piotr

    Napisz jeszcze że pod warunkiem że stoi w pudle w przedpokoju. Co uznajesz za
    właściwe użytkowania? Bojler jest do tego żeby wodę grzał. Widzisz jakieś inne
    niezgodne z instrukcją zastosowanie bańki z grzałką powieszonej na ścianie?
    Podłączenie to kabel z wtyczką i wężyki. Dodają je do bojlera. Wymiana anod
    przedłuża żywotność o dwa lata i kosztuje więcej niż najtańszy bojler w markecie
    wytrzymujący 5 lat.

  • 8. Data: 2009-05-20 06:21:04
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:

> [...]
    > wężyki. Dodają je do bojlera. Wymiana anod przedłuża żywotność o dwa
    > lata i kosztuje więcej niż najtańszy bojler w markecie wytrzymujący 5

    ja pod nazwą żywotność boilera widzę wytrzymałość do chwili perforacji, a
    nie żywotność grzałki, bo tą się po prostu wymienia i przy okazji można
    odmulić sam boiler - chociaż syfu jest wtedy co niemiara.

    jeffrey

  • 9. Data: 2009-05-20 10:52:04
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik "Zbyszek" napisał

    > no własnie. ale może ktoś zna lepsze kuchenki ?

    W czasch nadprodukcji NIE MA lepszych kuchenek , boilerów , żelazek
    ,czajników. Samochodów też.
    Może być tylko lepsza (dłuższa) gwarancja lub dodatkowe (płatne)
    ubezpieczenie sprzętu , raczej do lat pięciu, oferowane przez niektóre sieci
    handlowe.
    I tylko tu masz wybór.
    Ktoś na grupie ma w sygnaturce opis powiązujacy brak jakości z szybka i
    tanią (dla producenta) produkcją masową.

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 10. Data: 2009-05-20 11:19:48
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Odtwarzacze dvd góra 3 lata, potem laser do wymiany i to przy niezbyt
    > częstym używaniu sprzętu.

    w kraju w ktorym 95% materialow w odtwarzaczu to i tak divixy
    sensownym rozwiazaniem jest zakup odtwarzacza z portem usb i
    uniezaleznieniem sie od lasera.