eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanielejemy strop - na co zwrocic uwage - o czym nie zapomniec? › Re: lejemy strop - na co zwrocic uwage - o czym nie zapomniec?
    From: mucher <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: lejemy strop - na co zwrocic uwage - o czym nie zapomniec?
    Date: Sun, 5 Jun 2011 14:26:57 -0700 (PDT)

    On 5 Cze, 13:04, "kyte" <k...@n...com> wrote:
    > Witam. Bardzo prosze o wszystko co przychodzi Wam do glowy przed wylaniem
    > stropu. Co sprawdzic, na co zwrocic uwage - czy pozostawic jakies peszle na
    > przewody, rurki etc.. Na ta chwile polozylem tylko kanalizacje na stropie. W
    > poniedzielek lanie ;-))) Dzieki pozdr. K...

    - dystanse do zbrojenia (lepsze to, niż kombinowanie z podnoszeniem
    hakami;). Mogą być i kamyczki, ale 100 szt. plastików u mnie całe 9
    zł, za 3 dychy było tego na cały strop.
    - belki, wieńce i podciągi - można przywiązać tak, żeby beton
    zbrojenia nie wypchnął zbyt w górę.
    - namoczyć porządnie szalunki - u mnie ekipa zlewała wodą praktycznie
    co godzinę - uszczelni trochę szpary i spowoduje, że nie będą 'pić'
    wody z betonu.
    - dylatacje kominów (np. z wełny)
    - oczywiście sprawdzić powiazanie siatek, belek itp.

    Ja nie robiłem przepustów kanalizacji itp. - nie zdążyłem
    przedyskutować z hydraulikiem; zrobiłem tylko przepusty WM wg
    wstępnego szkicu instalatora.

    mucher