    From: Einstein <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: lokalizacja rozdzielni sterowniczej
    Date: Wed, 08 Aug 2012 14:08:28 +0200

    W dniu 2012-08-08 13:54, kiki pisze:

    > Myślę, że na jednym routerku się nie skończy. I pamiętaj, że
    > metalizowana folia paroizolacyjna w skosach i sufitach szczelnie blokuje
    > wifi ustawione na strychu jaki blokuje sygnał komórkowy.
    > Mam to u siebie przećwiczone.
    >
    > W ogóle to powinieneś dać rysunki piętra i parteru i powinniśmy omówić
    > to co tam robisz :-)

    Witam
    Ja centralkę alarmową umieściłbym w jakimś trudno dostępnym miejscu np.
    strych. Nikt nic nie mówi o przewodach koncentrycznych do TV to też
    byłoby dobrze doprowadzić do jednego punktu i spiąć. Ze switch-em też
    uważaj, znajomy postanowił przejść sobie ze 100 Mbps na 1000 Mbps lecz
    szafę miał 9 calową, no i uparł się na wewnętrznym zasilaniu a tutaj
    zonk, bo nie znalazłem urządzenia o takich wymiarach aby zmieściło się
    do szafy. Chciał, nie chciał szafa poszła do wymiany na 19 cali.