  • Data: 2015-10-09 07:40:51
    Temat: Re: mała działka i parterówka
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 października 2015 13:41:18 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Fajnie, bo przemyślenie wszystkiego przed zakupem to dobra droga. Ale nie
    > łudziłbym się, że pozwolą postawić coś na wyznaczonej drodze. Ogrodzić to
    > sobie możesz, może pozwolą postawić na granicy garaż (bez okien), ale nic
    > więcej.

    Jakby pozwolili postawić w granicy tej drogi to i tak nie byłoby żle bo wlazłem na
    droge tylko 1m garażem - reszta domu jest oddalona o około 5-6m.

    Ogolnie to przeraza mnie "wielkość" działki i to, że próbuje tam wcisnąć
    parterówke...:-/ Na wsi jest 21arów i to jest działka:-) Na pewno gdzies będzie
    musiał być jakiś plac dla dzieci, jakiś domek drewniany, jakaś altanka a tu raptem
    7a.

    Czekam na jakieś opinie o samym rozmieszczeniu pomieszczeń:-)

    Dzięki i pozdrawiam