  • Data: 2016-02-11 13:42:19
    Temat: Re: maniek i banki
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:050659af-5d0a-4327-a283-708319493872@go
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 12:45:02 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
> [...]
    0,mialy-byc-problemy-w-polskich-bankach-i-juz-sa-bed
    zie-program.html

    >No i ile z tego zysku to zysk a ile jest transferowane za granice jako
    >oplaty za jakieś wymysły (vide tpsa/orange czy inny tmobile płacący mase
    >kasy za znaczek towarowy...).

    Zgadza się, chodzi o transfery do Luksemburga, ale... kasy ze SKOKów
    zabezpieczających finansowo PiS i dlatego BOŚ musiał dodatkowo dołożyć się
    do funduszu. Uczcie się zapoznawać z faktami i wyciągać wnioski, nie z
    partyjną propagandą.