  • Data: 2017-04-28 18:34:40
    Temat: Re: miekka woda - jakie rury
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 kwietnia 2017 18:27:37 UTC+2 użytkownik pierdofon napisał:
    > no a rury PEX/AL/PEX ?
    > polaczenia skrecane wiec nawet bym prasy nie musial kupowac.

    3km w domu mam pexow ;) Cala podlogowka i instalacja CWU.
    Coz mozna powiedziec - sa ok, wyginaja sie w miare - ale nie tak jak rury
    z polibutylenu. I nie sa odporne na zamarzniecie. Ja tam bym na Twoim miejscu
    szukal polibutylenu :) Przy wyjezdzie - zamkniesz tylko zawor glowny
    i odkrecisz kurek zeby cisnienie zeszlo i to wszystko, a nawet jak zapomnisz
    to nic sie stac nie powinno. Wystarczy licznik
    i zawor tylko grzac :)

    --
    Adam Sz.