  • 81. Data: 2023-12-18 05:48:44
    Temat: Re: mlode malzenstwo z malym dzieckiem
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Thursday, December 14, 2023 at 9:58:58 a.m. UTC-6, Cavallino wrote:
> [...]

    zaufal i zostal oszukany przez niektorych jest uznawane
    > Eeee tam, przecież nie o to w tym wątku chodzi.
    > Sprzedająca nie szukała kupców wśród rodzin z dzieckiem, tylko tak ogólnie.
    >
    > E ta ściema to tylko próba podważenia faktu, że w ogóle bez sensu
    > sprzedała to mieszkanie....

    W tym watku sie wzbudzilem bo co niektorzy zapytali gdzie jest problem w tej
    sytuacji.
    A problem jest w tym ze art kk ktory juz tam gdzie spodawalem mozna uzyc w sadzie
    jesli sie okaze ze kupujacy jakos tam babcie oklamali.

    gupi jestes ze sie dales oszukac i nie zabezpieczyles sie na te okolicznosc.
    > A mogłeś?
    > Prawo na to pozwala.

    Prawo pozwala na to aby teraz babcia walczyla o wincyj pininyndzy.
    Ale moja uwaga tyczyla sie faktu ze coponiektorzy tutaj nie widza problemu w fakcie
    obecnosci i dzialania oszusta tylko ciagle wracaja do "babcia mogla to czy owo".
    Mogla. Ale to nie zmienia faktu ze oszust jest oszust.

    jedna czy obie strony nie dopelnia formalnosci.
    > Nikt tego nie podważa.

    Eeee no nie. Niektorzy tutaj (Ty tez) probuja dyskutowac z faktem ze akt notrialny
    przenosi wlasnosc bezwarunkowo.
    To ze sobie cos tam dodatkowo ktos podpisze albo cuduje z przelewami nie zmienia
    faktu ze wlasnosc jest przeniesiona i bardzo rzadko daje sie sprawy tego rodzaju
    odkrecic cofajac operacje przeniesienia wlasnosci.

    > Prawo powinno chronić tego który używa i sekować tych, którzy tego nie
    > robią.

    To juz jakas Twoja fantasmagoria. Ale jak se tam chcesz, Art 286 jest i moze byc
    stosowany w przypadku "rodziny z dzieckiem kupujacej nieruchomosc"

    oszusta. Ot, babcia ucieszyla sie ze dostanie 3/4 kasy bo nie wie ile jej dom byl
    wart.
    > Moment, wg Ciebie ona obniżyła cenę bo rodzina rzekomo miała dziecko?
    > Skąd taka wiedza?

    Z artykulu na poczatku watku. Wspominaja tam ze mozna sprawy wygrac jak oszust
    mocno przegnie.

  • 82. Data: 2023-12-18 06:20:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-12-2023 o 05:48, ptoki (ptoki) pisze:

> [...]
    jedna czy obie strony nie dopelnia formalnosci.

    > Eeee no nie. Niektorzy tutaj (Ty tez) probuja dyskutowac z faktem ze akt notrialny

    Nieprawda.
    Co najwyżej nie rozumiesz co czytasz.

    > To ze sobie cos tam dodatkowo ktos podpisze albo cuduje z przelewami nie zmienia
    faktu ze wlasnosc jest przeniesiona

    Po podpisaniu aktu.
    Nikt nie zmusza sprzedającego żeby to zrobił bez zapłaty.
    I EOD, bo nie będziemy w kółko tego samego pisać, żebyś na końcu udał,
    że znowu nie rozumiesz o czym się pisze.

    > Z artykulu na poczatku watku.

    Trzeba umieć czytać między wierszami o co tak naprawdę chodzi.

    Rodzina babci jest zdegustowana samym faktem sprzedaży, a "rodzina z
    dzieckiem" nie miała z tym nic wspólnego.
    Nie sprzedałaby im, to sprzedałaby komuś innemu.

    Reszta to beletrystyka żeby udawać, że jest inaczej.