  • Data: 2020-07-05 13:25:14
    Temat: Re: mocowanie anteny TV-Sat przed ociepleniem?
    Od: sk <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 5 lipca 2020 11:15:22 UTC+2 użytkownik Kadar napisał:
> [...]
    ulicy to nie mam juz telefonu. Telewizja leci z internetu, czasy anten sie pewnie też
    skończą.

    > Chcesz odciąć kroplówkę niektórym (bez obrazy sk nie o tobie mowa). Znam takich co
    zanim wstaną to już telewizor włączają a czasem też nie wyłączają. Telewizja jeszcze
    długo będzie głównym medium w naszych domach.
    > K.

    Rzeczywiście się zastanawiałem nad niekupowaniem tv, ale nie nie będę sam a po drugie
    tv to medium tylko czyli od użytkownika zależy czy, co i jak długo ogląda. Są kanały
    warte obejrzenia w zimowy wieczór daleko od cywilizacji.
    Nie szukałem ofert telewizji przez internet.