    Date: Wed, 27 Jun 2012 23:12:02 +0200
    From: pilocik <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: mocowanie skrętki do ściany za pomocą zszywek

    Odpowiadając Wam kolejno :

    cation - łaty pomalowane dokładnie co 10cm to teraz idealna sprawa do
    wymierzenia gdzie mogę wiercić, znaleźć kabel, skrętkę itp.
    Uwierz mi, że już się przydało :)
    Głośnikowy może przybity gęsto ale są to 4 przewody 2x1,5m2

    brunet.wp - uchwyty są może gęsto, lecz za to żaden kabel nigdzie nie
    odstawał, nie było żadnego problemu z tynkowaniem. Niewiele brakowało by
    tynkarze to mi postawili za to flachę :)
    Nawet w wielu miejscach dokładałem po elektrykach.
    nie pamiętam ile zużyłem, ale było to duuuużo :)
    chatka ma 240m2 w dwóch kondygnacjach + strych więc zrozum, że musiało
    tego być sporo.

    kiki - nie bardzo rozumiem o jakiej fudze mówisz.
    bloczki mam klejone, więc warstwa kleju chyba nie pozwala by zamocować w
    niej jakikolwiek kołek.
    Co konkretnie chcesz w moich oknach zobaczyć ?

    ps.czy my pomalutku nie odbiegamy od tematu ;)