  • Data: 2017-11-19 22:23:37
    Temat: Re: monitoring na zadupiu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Albo ja dzisiaj mało kumam, albo piszesz bez istotnych informacj

    > Zgodnie z instrukcjami podpiąłem kamerę, zmieniłem IP, wygenerowałem
    > kody, połączyłem sie przez sieć lokalną i uzyskałem obraz z kamery.
    ale jak? Na PC, na telfonie, jakim programem? I po kija zmieniasz IP?
    Zostaw go automatyczny, byle kamera była w sieci (lan czy wifi)obojętnie.

    > Po powrocie z zadupia do miasta i wejściu w siec Netii, znowu zmieniłem
    > IP, bo moja się domowa ma inne i od pierwszego strzału wszystko poszło i
    > teraz w telefonie, niebędącym w sieci lokalnej, tylko po sygnale GSM
    > widzę obraz z kamery.
    czyli kamera ma wifi ze stałego łącza, a telefon internet gsm - i
    działa? No to teraz weź inny telefon, z rób z niego wifi router i
    podłącz do niego kamere. Do wszystkiego (testów) wykorzystuj soft i
    chmure producenta.

    ToMasz