  • 1. Data: 2009-08-30 17:28:49
    Temat: mop parowy
    Od: "kadafi" <...@...a>

    Witam

    Wiele słyszałem od znajomych o zaletach mopa parowego. Namawiali mnie na
    zakup takiego (nie wskazując na żadną markę). W domu wszędzie kafle na
    podłodze (ok 150 m2)
    Mam w związku z tym pytania:
    1. Jakiego typu mopa zakupić, aby mycie było jak najszybsze i efektywne?
    2. Jakiego typu mopy występują, akumulatorowe, sieciowe ?
    3. Jeśli posiadacie jak oceniacie przydatność ?

    Ewentualnie czym się kierować przy zakupie ?

    Pozdrawiam
    Kadafi

  • 2. Data: 2009-08-30 22:14:47
    Temat: Re: mop parowy
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    kadafi pisze:
> [...]
    > 3. Jeśli posiadacie jak oceniacie przydatność ?
    >
    > Ewentualnie czym się kierować przy zakupie ?

    Te co reklamują w TV marketach można dosatać za 1/3 ceny od skośnookich
    sprzedawców.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 3. Data: 2009-09-01 08:09:10
    Od: "Cezar" <c...@w...pl>

    Te co reklamują w TV marketach można dosatać za 1/3 ceny od skośnookich
    sprzedawców.

    Ja kupiłem niedawno taki mop na Allegro z firmy z Białegostoku za 119 pln
    plus przesyłka. W domu mam parkiety i trochę terakoty. Jak na razie jestem z
    niego zadowolony. To co pokazują w TV jak cudownie usuwa plamy to fikcja.,
    ale do systematycznego mycia-odświeżania podłogi jest naprawdę fajny. Nie
    trzeba za każdym razem moczyć go w wiadrze tak jak tradycyjny mop i jest
    gotowy do użycia natychmiast. Jeżeli myję całe mieszkanie to po umyciu
    części mieszkania płuczę te nakładkę pod bieżącą wodą. Podsumowując to
    jestem z niego zadowolony.

    Cezar