  • Data: 2009-11-04 07:25:40
    Temat: Re: mostek termiczny jak sie go pozbyc
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lis, 21:05, WS <L...@c...pl> wrote:

    > co do skrobania, to jednak najgorsza sytuacja jest gdy wyjade z
    > obecnego (cieplego), na zewnatrz jest temp. ujemna i pada snieg...
    > wszystko sie topi na szybach i po wyjsciu z pracy mam lity lod...
    > poprzednio wystarczylo tylko przejechac zmiotka...

    No to teraz wiem że żartowałeś ... obojętnie czy samochód zimny czy
    ciepły startuje z postoju, to po przejechaniu drogi do pracy szyba
    jest na tyle ciepła że topi padający na nią śnieg. Więc ten lity lód
    masz tak czy tak.
    ;-)

    Natomiast jak wrócisz do nieogrzewanego ale całkiem cieplutkiego (w
    porównaniu) garażu to ten lód nie ma jak powstać (wszystko spłynie a
    nowe nie napada). Jak będziesz miał tam temp. ujemną to niestety masz
    wtedy problem z "litym lodem" powstałym z tego co Ci ścieknie z dachu
    (bo samochód jeszcze ciepły i śnieg się topi).

    Pozdrawiam,
    Krzemo.